רקטות שוגרו מעזה, באשדוד נמלטו מהסוכות למקלטים

בעריש פילמר 1 Comment on רקטות שוגרו מעזה, באשדוד נמלטו מהסוכות למקלטים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משביתים שמחות: גם את רגעי החופש והחג, בחרו ברצועות עזה לשבש לתושבי הדרום. אזעקה נשמעה לפני זמן קצר באשדוד וביישובים נוספים במועצה איזורית חוף אשקלון. פיצוצים עזים נשמעו, וככל הנראה מדובר בשתי רקטות שנורו מהרצועה, אחת מהם יורטה ע"י כיפת ברזל, האחרת התפוצצה בשטח פתוח, ללא נפגעים.

בגן יבנה דיווחו על רסיסים שנפלו סמוך לבתים. הירי הנוכחי מצטרף ל'זליגה' שגולשת מאז תום מבצע 'צוק איתן', האירוע האחרון היה לפני שבוע וחצי באשקלון שם יורטה רקטה, ובשדרות נפלה בשטח פתוח, ללא נפגעים ומעט נזק לאוטובוס חונה.

האזעקה שהפרה הלילה את שלוות תושבי הדרום, תפסה את חסידות פיטסבורג בעת עריכת שוה"ט האדמו"ר בסוכת בית מדרשו שברובע ח׳ באשדוד. הקהל שהיה במקום עזב את ה'טיש' בבהלה, ורץ לתפוס מחסה במרחב המוגן, לאחר זמן מה, התאספו הקהל בחזרה, והטיש המשיך כסדרו.

האדמו"ר התייחס בדבריו לאירוע ואמר כי "עצם העובדה שהשיגור נהפך לשיגרה, צריך לעורר רחמי שמיים. הלא מטבע העולם כולם היו צריכים לברוח מכאן לביתם, זה שכולם חזרו הנה אחרי האזעקה, כאילו לא אירע דבר, זה שכבר הורגלנו לכזה מצב, עד כדי שזה נהיה כמו גשם שיורד, וכשהוא פוסק חוזרים מיד לסוכה – על זה צריך לעורר רחמים, בקשות ותפילות".

הקהל נקרא להישמע להוראות כוחות הביטחון ולא להישאר בסוכה. "למרות שנמתחה כעת מידת הדין, אנחנו נתגבר בשמחה בזמן שמחתנו", סיים האדמו"ר, "דבר זה חייב לזעוק לשמים ולא להסכים שניסיונות לפגוע בעם ישראל ייהפך לרגילות ולעובדה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ברוך ה' שאין ניפגעים זה היה יכול להיסתיים אחרת (גם על זה צריך להודות לה')